eui head



Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Останні новини



(05/25/19) ПЕРШИЙ «МОЛОДІЖНИЙ ДАВОС» У КИЄВІ

ПЕРШИЙ «МОЛОДІЖНИЙ ДАВОС» У КИЄВІ 22 квітня студентському активу ФМВ НАУ випала можливість долучитись до «молодіжного Давосу» в Міжнародний культурний центр «Syaivo». Формат подібного заходу у всіх на слуху, але в Україні не є розвиненим, тому наші студенти стали частиною ...
Читати далі...

(05/25/19) Що таке стереотипи?Як впливати на поведінку людей та контролювати свою? Як розпізнавати маніпуляції та уникати їх?

Що таке стереотипи? Як впливати на поведінку людей та контролювати свою? Як розпізнавати маніпуляції та уникати їх? Відповіді на ці та багато інших питань отрмали представники Студентської Ради ФМВ на ІІ етапі тренінгів з психології «КОД для успіху» у Міжнародному культ...
Читати далі...

(05/22/19) Технології креативності у викладанні

Тренінг «Технології креативності у викладанні» 21 травня доценти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу І. Набок, З. Пічкурова та М. Ричка взяли участь у тренінгу «Технології креативності у викладанні» з циклу 3-денної Школи розвитку викладача, організованом...
Читати далі...

(05/19/19) «Робоча майстерня» від туристичного оператора Join UP!

                 «Робоча майстерня» від туристичного оператора Join UP! 15 травня 2019 р. на студентів другого курсу спеціальності «Туризм» чекала справжня пригода. Партнер кафедри країнознавства і туризму факультету міжнародних відносин НАУ – компанія Join UP! – запросила майже 30 ...
Читати далі...

(05/19/19) 15 травня 2019 року

                                                 Студенти Факультету на Києвській ГЕС 15 травня 2019 року студенти Факультету міжнародних відносин спеціальності «Туризм» у рамках навчальної практики відвідали Київську ГЕС у м. ...
Читати далі...

1 Лекція Андрія Федоріва


6 березня викладачі кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу О.С. Пасічник та З.В. Пічкурова відвідали лекцію Андрія Федоріва, відомого експерта з маркетингу, автора унікального онлайн-курсу "Brandfather", власника креативної маркетингової компанії, розробника брендів "Нова пошта", "Prostor", "OLX", "Готово!", "Casta", "Ощадбанк" та інших.



1 На лекції, що проходила в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Андрій Федорів розповів про свій кар'єрний шлях та діяльність компанії "FEDORIV", про зміну вимог до сучасних працівників, які, окрім базових навичок, повинні володіти унікальними здібностями та обгрунтував значення креативності при побудові власного бізнесу. Андрій Федорів запропонував аудиторії ряд мотиваційних тез, що визначають професійний та особистісний портрет сучасного підприємця, дав рекомендації щодо самореалізації й саморозвитку та відповів на запитання присутніх.

1