eui head



Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Останні новини



(05/25/19) ПЕРШИЙ «МОЛОДІЖНИЙ ДАВОС» У КИЄВІ

There are no translations available. ПЕРШИЙ «МОЛОДІЖНИЙ ДАВОС» У КИЄВІ 22 квітня студентському активу ФМВ НАУ випала можливість долучитись до «молодіжного Давосу» в Міжнародний культурний центр «Syaivo». Формат подібного заходу у всіх на слуху, але в Україні не є розвиненим, тому наші студ...
Читати далі...

(05/25/19) Що таке стереотипи?Як впливати на поведінку людей та контролювати свою? Як розпізнавати маніпуляції та уникати їх?

There are no translations available. Що таке стереотипи? Як впливати на поведінку людей та контролювати свою? Як розпізнавати маніпуляції та уникати їх? Відповіді на ці та багато інших питань отрмали представники Студентської Ради ФМВ на ІІ етапі тренінгів з психології «КОД для успіху» ...
Читати далі...

(05/22/19) Технології креативності у викладанні

There are no translations available. Тренінг «Технології креативності у викладанні» 21 травня доценти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу І. Набок, З. Пічкурова та М. Ричка взяли участь у тренінгу «Технології креативності у викладанні» з циклу 3-денної Школи розвитку викл...
Читати далі...

(05/19/19) «Робоча майстерня» від туристичного оператора Join UP!

There are no translations available.                  «Робоча майстерня» від туристичного оператора Join UP! 15 травня 2019 р. на студентів другого курсу спеціальності «Туризм» чекала справжня пригода. Партнер кафедри країнознавства і туризму факультету міжнародних відносин НАУ – компанія Join UP! ...
Читати далі...

(05/19/19) 15 травня 2019 року

There are no translations available.                                                  Студенти Факультету на Києвській ГЕС 15 травня 2019 року студенти Факультету міжнародних відносин спеціальності «Туризм» у рамках навчальної практики відвід...
Читати далі...

There are no translations available.

1

ЗМІЦНЮЄМО ВЗАЄМОДІЮ З ТУРИСТИЧНИМ БІЗНЕСОМ

Березень традиційно насичений подіями, присвяченими підготовці до гарячого курортно-туристичного сезону. Відкриваються масштабні туристичні виставки в містах світу: Берлін, Гуанчжоу, Бангкок, Київ та ін., проходять робочі наради. Не випадково саме наприкінці березня у Навчально-науковому інституті міжнародних відносин НАУ відбувся науково-практичний семінар  "Актуальні проблеми розвитку національного ринку туристичних послуг", організований  кафедрою країнознавства і туризму. Обговорювались нові тенденції на ринку туристичних послуг України, питання професійної підготовки фахівців для індустрії туризму з урахуванням вимог роботодавців та необхідність модернізації вищої туристичної освіти.

Перед студентами і викладачами виступили:

Член ради засновників провідного національного туристичного оператора «Travel Professional Group» (м.Київ), керівник департаменту Центральної та Східної Європи ОленаБойко;

Топ-менеджер туристичного оператора «Каліпсо Україна» (м.Київ), випускниця 2013 року за спеціальністю «Туризмознавство»  Анастасія Коробко.

Помічник менеджера туристичного оператора «Каліпсо Україна» (м.Київ), студентка-магістрантка за спеціальністю «ТУризамознавсто» Аліна Момонт.

О.Бойко  визначила місце компанії на ринку та пріоритети її розвитку на перспективу. «Travel Professional Group» працює на ринку туристичних послуг України з 1994 р. За минулі роки послугами компанії скористалися понад 1,7 млн клієнтів. Особливий інтерес аудиторії викликала інформація щодо Школи туристичної майстерності TPG, де кожен бажаючий має унікальну можливість безкоштовно дізнатися про основи професії від практиків туризму, а також про традиційний Всеукраїнський конкурс студентських науково-дослідних робіт по туризму, переможці якого отримують від компанії іменні нагороди і стипендію.

Туристична компанія «Каліпсо Україна» заснована у 2008 р., динамічно розвивається, має ліцензію на здійснення туроператорської діяльності з можливістю надання всіх видів туристичних послуг. Змістовний та емоційний виступ А.Коробко був  присвячений впливу безвізового режиму з ЄС на розвиток ринку. Вона вказала на важливості мотивованого обрання професії менеджера по туризму, необхідність добре вчити іноземні мови, постійно працювати над собою. Пролунали вдячні слова про належну якість освіти на профільній кафедрі НАУ.

А.Момонт, яка разом із колегою щойно повернулася з однієї з найбільших туристичних виставок світу ITB (м.Берлін), поділилася враженнями про організацію цього масштабного заходу та особливості роботи на об’єднаному стенді України.

Підсумком семінару стало спільне бажання зміцнювати співпрацю між Національним авіаційним університетом і роботодавцями, переконання у доцільності внесення змін до порядку проходження практичної підготовки майбутніми фахівцями з туризму.

1 1
1 1
1 1