eui head



Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Останні новини



(05/25/19) ПЕРШИЙ «МОЛОДІЖНИЙ ДАВОС» У КИЄВІ

There are no translations available. ПЕРШИЙ «МОЛОДІЖНИЙ ДАВОС» У КИЄВІ 22 квітня студентському активу ФМВ НАУ випала можливість долучитись до «молодіжного Давосу» в Міжнародний культурний центр «Syaivo». Формат подібного заходу у всіх на слуху, але в Україні не є розвиненим, тому наші студ...
Читати далі...

(05/25/19) Що таке стереотипи?Як впливати на поведінку людей та контролювати свою? Як розпізнавати маніпуляції та уникати їх?

There are no translations available. Що таке стереотипи? Як впливати на поведінку людей та контролювати свою? Як розпізнавати маніпуляції та уникати їх? Відповіді на ці та багато інших питань отрмали представники Студентської Ради ФМВ на ІІ етапі тренінгів з психології «КОД для успіху» ...
Читати далі...

(05/22/19) Технології креативності у викладанні

There are no translations available. Тренінг «Технології креативності у викладанні» 21 травня доценти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу І. Набок, З. Пічкурова та М. Ричка взяли участь у тренінгу «Технології креативності у викладанні» з циклу 3-денної Школи розвитку викл...
Читати далі...

(05/19/19) «Робоча майстерня» від туристичного оператора Join UP!

There are no translations available.                  «Робоча майстерня» від туристичного оператора Join UP! 15 травня 2019 р. на студентів другого курсу спеціальності «Туризм» чекала справжня пригода. Партнер кафедри країнознавства і туризму факультету міжнародних відносин НАУ – компанія Join UP! ...
Читати далі...

(05/19/19) 15 травня 2019 року

There are no translations available.                                                  Студенти Факультету на Києвській ГЕС 15 травня 2019 року студенти Факультету міжнародних відносин спеціальності «Туризм» у рамках навчальної практики відвід...
Читати далі...

There are no translations available.

Мороз

«Можливості Інтернет – маркетингу» - науково-методичний семінар в НН ІМВ

«Можливості Інтернет – маркетингу для удосконалення позиціонування діяльності кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій». Саме цю тему обговорювали представники адміністрації Інституту міжнародних відносин, викладачі кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій і студенти інституту на науково-методичному семінарі 01 листопада 2016 року.

Андрій Мороз, доцент кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій під час презентації теми розповів, що «стрімкий розвиток ІТ галузі відкриває нові можливості для рекламування товарів і послуг. Бізнес давно користується цими інструментами, а от освітні заклади - ні, хоча постійно змагаються за кращого абітурієнта. Відтак, щоб бути конкурентними і успішними на ринку освітніх послуг, освітнім закладам потрібно вміло використовувати сучасні інструменти Інтернет – маркетингу та вміти адаптуватись до змін». З матеріалами семінару можна ознайомитись за посиланням


МОЖЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ КАФЕДРИ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН, ІНФОРМАЦІЇ ТА РЕГІОНАЛЬНИХ СТУДІЙ
Мороз
Мороз