eui head



Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Останні новини



(06/25/19) Викладачі кафедри міжнародної економіки та бізнесу пройшли підвищення кваліфікації

There are no translations available. Викладачі кафедри міжнародної економіки та бізнесу пройшли підвищення кваліфікації Інна Набок та Олена Пасічник пройшли підвищення кваліфікації в Державному вищому навчальному закладі «Університет менеджменту освіти» Національної академії пед...
Читати далі...

(06/25/19) Національний музей історії України

There are no translations available. З 10 по 23 червня студенти першого курсу спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» проходили навчальну практику «Вступ до фаху», під час якої відвідали Національний музей історії України, Музей грошей Національного банку України, Музей історі...
Читати далі...

(06/25/19) NAU #1090-002361

There are no translations available. ...
Читати далі...

(06/25/19) На Факультеті міжнародних відносин Національного авіаційного університету відбулася зустріч між представниками ФМВ та гостями з Португальського Політехнічного інституту.

There are no translations available. На Факультеті міжнародних відносин Національного авіаційного університету відбулася зустріч між представниками ФМВ та гостями з Португальського Політехнічного інституту. Зустріч проходила в теплій та дружній атмосфері. За результатами переговорі...
Читати далі...

(06/25/19) Запрошуємо на навчання до аспірантури за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини»

There are no translations available. Запрошуємо на навчання до аспірантури На кафедрі міжнародних економічних відносин і бізнесу діє аспірантура за спеціальністю 292 "Міжнародні економічні відносини", галузь знань 29 "Міжнародні відносини". Доктор філософії - це освітній і водночас пер...
Читати далі...

There are no translations available.


...

МІЖВУЗІВСЬКА СТУДЕНТСЬКА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ»

Комунікативний процес в інформаційному суспільстві необхідна передумова становлення, розвитку і функціонування всіх соціальних систем, забезпечує зв'язок між людьми та різними спільнотами, налагоджує зв'язок між поколіннями для передачі накопиченого соціального досвіду, організації спільної діяльності, розвитку культури. Соціальні комунікації формують особливий соціокомунікаційний простір для передачі повідомлень в просторі та часі. Вивчення механізмів їх функціонування сьогодні важлива ділянка проведення досліджень. Поява соціально-комунікаційного середовища у нашому суспільстві, поширення нової ідеї стосунків між комунікаційним виробником та аудиторією, — все це привело до розуміння, насамперед, того, що оновлені стосунки можуть існувати лише за однієї важливої умови — необхідне зростання ролі самої аудиторії у визначенні комунікаційної політики ЗМІ, у розвитку громадського сектора захисту своїх комунікаційних прав.

Вищезазначене зумовлює нагальну потребу в подальшій активізації наукового опрацювання актуальних проблем соціальних комунікацій. 21 травня 2015 року на базі Навчально-наукового інституту Міжнародних відносин відбулася міжвузівська студентська наукова конференція «Актуальні проблеми соціальних комунікацій». У заході взяли участь науковці кафедри журналістики Національного авіаційного університету, а також представники інших ВНЗ та установ України (Бердянський державний педагогічний університет, Національна академія Служби безпеки України, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки та ін.)

Кількість матеріалів, що були представлені до розгляду, засвідчила не лише про актуальність заявленої проблематики, але й здатність української фахової спільноти сприймати виклики соціальних проблем та якісно напрацьовувати шляхи їх подолання. Аналіз публікацій засвідчує, що сформувалося декілька основних підходів до розуміння сутності соціальної комунікації в сучасній науці. Представники кожного з напрямів відстоюють свої позиції і зосереджуються на дослідженні комунікацій саме через своє бачення цього процесу.

Під час роботи були висвітленні актуальні проблеми соціальних комунікацій у сучасних умовах в Україні, зокрема:

• Маніпулятивні медіатехнології як проблема сучасності;
• Вплив сучасних телепрограм на емоційний стан реципієнта;
• Роль ЗМІ у пропагуванні здорового способу життя;
• Рівень стилістичної грамотності журналістських праць XXI століття;
• Психологічні аспекти творчості журналіста;
• Методи розмежування правдивої і неправдивої інформації, що використовуються під час здійснення інформаційного протиборства;
• Шляхи подолання соціально-економічних проблем вітчизняних ЗМІ;
• Логічні помилки в Інтернет-ЗМІ тощо.

За результатами роботи планується публікація збірника тез виступів.

...
...
...
...