eui head



Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Останні новини



(06/25/19) Викладачі кафедри міжнародної економіки та бізнесу пройшли підвищення кваліфікації

There are no translations available. Викладачі кафедри міжнародної економіки та бізнесу пройшли підвищення кваліфікації Інна Набок та Олена Пасічник пройшли підвищення кваліфікації в Державному вищому навчальному закладі «Університет менеджменту освіти» Національної академії пед...
Читати далі...

(06/25/19) Національний музей історії України

There are no translations available. З 10 по 23 червня студенти першого курсу спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» проходили навчальну практику «Вступ до фаху», під час якої відвідали Національний музей історії України, Музей грошей Національного банку України, Музей історі...
Читати далі...

(06/25/19) NAU #1090-002361

There are no translations available. ...
Читати далі...

(06/25/19) На Факультеті міжнародних відносин Національного авіаційного університету відбулася зустріч між представниками ФМВ та гостями з Португальського Політехнічного інституту.

There are no translations available. На Факультеті міжнародних відносин Національного авіаційного університету відбулася зустріч між представниками ФМВ та гостями з Португальського Політехнічного інституту. Зустріч проходила в теплій та дружній атмосфері. За результатами переговорі...
Читати далі...

(06/25/19) Запрошуємо на навчання до аспірантури за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини»

There are no translations available. Запрошуємо на навчання до аспірантури На кафедрі міжнародних економічних відносин і бізнесу діє аспірантура за спеціальністю 292 "Міжнародні економічні відносини", галузь знань 29 "Міжнародні відносини". Доктор філософії - це освітній і водночас пер...
Читати далі...

There are no translations available.

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ-ЗАПРОШЕННЯ
ШАНОВНІ СТУДЕНТИ, АСПІРАНТИ,
МОЛОДІ ВЧЕНІ! 

Запрошуємо Вас взяти участь у роботі Першої всеукраїнської міжвузівської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Функціонування реклами і зв’язків із громадськістю у сучасній системі соціальних комунікацій: світовий досвід та реалії України»

Конференція присвячена проблемам  функціонування реклами та зв’язків із громадськістю в ЗМІ, а також аналізу культури мови і стилістичної вправності медійних текстів. До участі у роботі конференції запрошуються студенти, аспіранти, молоді вчені. Участь у роботі конференції безкоштовна. 

Конференція відбудеться 22 КВІТНЯ 2016 р. у навчально-науковому інституті Міжнародних відносин, 7-й корпус Національного авіаційного університету (м. Київ, проспект Відрадний 4, к. 7.216а). За підсумками роботи конференції передбачено формування електронного збірника матеріалів тез доповідей, який буде розіслано всім учасникам конференції у PDF-форматі та розміщено на офіційному сайті НН ІМВ НАУ.

Робочі мови конференції: українська, англійська, російська.

Початок роботи конференції о 10.00. Реєстрація: 9.00–10.00.

Конференція передбачає роботу у рамках наступних секцій:

  • Сучасні параметри функціонування реклами в Україні у вимірах соціальної та приватної комунікації.
  • Мовно-стилістичні особливості рекламних текстів.
  • Соціальні комунікації: стан, проблеми, тенденції формування та розвитку.

Регламент виступів на конференції: доповідь (до 15 хвилин);    повідомлення (до 5 хвилин).

Вітаються презентації доповідей виступаючих.

Вимоги до публікації тез доповідей (зразок додається):

Текст тез доповіді повинен бути у текстовому редакторі WORD (формат А4, шрифт 14, Times New Roman, інтервал 1,0). Поля: верхнє – 20, нижнє – 20, ліве – 20, праве – 20. Сторінки не нумерувати. У правому верхньому кутку: прізвище та ініціали; група, курс, повна назва ВНЗ, місто.

Для аспірантів – рік навчання в аспірантурі, кафедра, повна назва ВНЗ, місто.

Для молодих вчених – науковий ступінь і вчене звання (за наявності), посада, місце роботи (або навчання), місто.

Назва тез доповіді (всі літери прописні, вирівнювання по центру).

Текст тез доповіді, абзац – 1,25. Перелік літератури надається наприкінці тексту у порядку цитування. Посилання наводяться у тексті у квадратних дужках відповідно до порядку цитування.

Обсяг матеріалу тез доповіді не повинен перевищувати трьох сторінок.

Організаційний комітет бере на себе зобов’язання щодо пересилання на електронну адресу усім учасникам конференції електронного збірника матеріалів тез доповідей конференції.

Оргкомітет не забезпечує проживання та харчування учасників конференції. Вартість проїзду та проживання оплачуються учасниками самостійно.

Заявка на участь у конференції та матеріали тез доповідей приймаються до 18 квітня 2016 року включно.

Адреса електронної пошти: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Просимо учасників конференції подати наступні матеріали:

1) заявку на участь у конференції (зразок додається). Назва файлу: zayava_o.petrenko;

2) текст доповіді: назва файлу: tezy_o.petrenko.


ОРГКОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ

викладачі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю ННІМВ НАУ

Іващук Антоніна Анатоліївна, к. н. із соц. ком., доцент

Кравченко Володимир Іванович, доктор іст. н., проф.

Кулинич Олександра Іванівна, к. іст. н., доцент

Кевлюк Ірина Володимирівна, ст. викладач

Стельмашов Артем Кирилович, викладач


З організаційних питань роботи конференції звертатися до

ст. викладача Кевлюк Ірини Володимирівни:

e-mail: iryna_kevlyuk@ukr.net


Контактні телефони: + 38 044 225-22-50; + 38 044 406-77-85;

+38 067 298-45-38

До участі у конференції запрошуємо майбутніх фахівців у сфері реклами та зв’язків з громадськістю, майбутніх журналістів та філологів.

Сподіваємось на Вашу активну участь у роботі

Першої всеукраїнської міжвузівської

науково-практичної конференції студентів та молодих вчених

«Функціонування реклами і зв’язків із громадськістю у сучасній системі соціальних комунікацій: світовий досвід та реалії України»

та на подальшу плідну співпрацю з ННІМВ НАУ

З ПОВАГОЮ, ОРГКОМІТЕТ


Зразок оформлення заявки

ЗАЯВКА

Прошу включити в програму та у збірник матеріалів Першої всеукраїнської міжвузівської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Функціонування реклами і зв’язків із громадськістю у сучасній системі соціальних комунікацій: світовий досвід та реалії України»

Доповідь: «Назва доповіді….», автор П.І.П.


Прізвище, ім'я, по батькові автора/авторів (повністю)

__________________________________________________

Місце навчання/роботи

__________________________________________________

Поштова адреса, телефон (обов’язково)

__________________________________________________

Електронна адреса (обов’язково)

___________________________________________________

Секція роботи конференції:

____________________________________________________

Тема наукової доповіді:

____________________________________________________

Участь (очна/заочна)



Зразок оформлення тез доповідей

Іваненко Б.С.
студент Національного авіаційного університету
НН ІМВ, група 218
м. Київ

МОВНОСТИЛІСТИЧНІ ЗАСОБИ УВИРАЗНЕННЯ ТЕКСТІВ МЕДІЙНОЇ РЕКЛАМИ

Текст. Текст. Текст. Текст. Текст. Текст. Текст. Текст.

Список використаних джерел

1. Лисиченко Л.А. Лексикологія сучасної української мови. – Харків, 1977. –    104 с.

2. М’яснянкіна Л. Особливості використання образних засобів у мові реклами // Збірник праць кафедри української преси. – Л., 2000. – Вип.3. – С.207 – 210.

Ощипко І.Й. Практична стилістика сучасної української літературної мови. Лексика і фразеологія. – Л, 1968. – С.39 – 67.

3. Лексико-стилістичні засоби в мовленні реклами. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/6641/1/37.pdf

4. Cities of Tomorrow  [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://ec.europa.eu/regional_policy/archive/conferences/citiesoftomorrow/index_en.cfm