eui head



Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Останні новини



(03/21/19) МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «НАЦІОНАЛЬНІ ЕКОНОМІЧНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ» »

МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «НАЦІОНАЛЬНІ ЕКОНОМІЧНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ» » Запрошуємо Вас взяти участь в роботі щорічної Конференції, яка відбудеться 10 квітня 2019 року. Для участі в ній просимо повідомити оргкомітет. Для включення ...
Читати далі...

(03/20/19) Майстер-клас «Як вчитися і як навчати: розвиток Soft Skills крізь призму теорії поколінь»

Майстер-клас «Як вчитися і як навчати: розвиток Soft Skills крізь призму теорії поколінь» 19 березня викладачі кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу І.І. Набок, О.С. Пасічник, З.В. Пічкурова та М.А. Ричка взяли участь у майстер-класі «Як вчитися і як навчати: розвито...
Читати далі...

(03/20/19) Тренінг «Методи інноваційного навчання у вищій освіті»

Тренінг «Методи інноваційного навчання у вищій освіті» 19 березня доцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу Пічкурова З.В. взяла участь у тренінгу «Методи інноваційного навчання у вищій освіті». Захід був організований Міністерством освіти і науки Укр...
Читати далі...

(03/19/19) 13 березня 2019 року пройшов семінар, присвячений розвитку комунікативних навичок у сучасному суспільстві

13 березня 2019 року пройшов семінар, присвячений розвитку комунікативних навичок у сучасному суспільстві, особливо в освітньому середовищі. Семінар відвідали як викладачі кафедри іноземних мов, так і студенти нашого факультету. Представник видавництва Pearson, Dinternal Education Ian Edw...
Читати далі...

(03/18/19) "Свято французької мови"

20 березня об 11:20 в актовій залі факультету кафедра іноземних мов проводить захід-концерт "Свято французької мови" , присвячений Міжнародному дню Франкофонії та Року французької мови в Україні. Запрошуємо усіх викладачів і студентів факультету. ...
Читати далі...

ava500 27 травня 2015 р. в Інституті міжнародних відносин НАУ відбулась цікава науково-практична подія – МАЙСТЕР-КЛАС на тему: «БРЕНД у твоєму житті та у твоїй професійній діяльності».

Майстер-клас проводила к.е.н., докторант Науково-дослідного економічного інституту (НДЕІ) Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Галина Студінська.

Під час проведення майстер-класу Галина Студінська розглянула широке коло питань, пов’язаних із особливостями формування бренду товару та послуги організації, території, вищого навчального закладу, а також визначила особливості створення бренду окремої людини (від відомого політика до пересічного студента).

Велику зацікавленість присутніх студентів викликали питання, пов’язані із формуванням бренду політичних діячів та можливості його використання під час передвиборчих піар-компаній.

Галина Студінська звернула увагу присутніх на відмінності між брендом, товарним знаком та торговельною маркою. Вона також зазначила, що особливу роль у просуванні та «розкручуванні» бренда відіграє робота журналістів, активна робота зі ЗМІ.

Особливу зацікавленість у студентів – майбутніх фахівців у сфері туристичного бізнесу та у сфері міжнародних економічних відносин і міжнародного бізнесу – викликали ідеї щодо перспективності формування бренду території. Адже саме наявність бренду території сьогодні набуває особливої актуальності для залучення до міст, місцевих громад та регіонів інвестицій, матеріальних та інтелектуальних ресурсів, висококваліфікованих кадрів.

Усі учасники майстер-класу дійшли спільного висновку про те, що створення позитивного іміджу України, бренду України – це важлива складова успіху та процвітання нашої держави у ХХІ ст.

ava500 ava500
ava500