eui head



Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Останні новини



(06/25/19) Викладачі кафедри міжнародної економіки та бізнесу пройшли підвищення кваліфікації

There are no translations available. Викладачі кафедри міжнародної економіки та бізнесу пройшли підвищення кваліфікації Інна Набок та Олена Пасічник пройшли підвищення кваліфікації в Державному вищому навчальному закладі «Університет менеджменту освіти» Національної академії пед...
Читати далі...

(06/25/19) Національний музей історії України

There are no translations available. З 10 по 23 червня студенти першого курсу спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» проходили навчальну практику «Вступ до фаху», під час якої відвідали Національний музей історії України, Музей грошей Національного банку України, Музей історі...
Читати далі...

(06/25/19) NAU #1090-002361

There are no translations available. ...
Читати далі...

(06/25/19) На Факультеті міжнародних відносин Національного авіаційного університету відбулася зустріч між представниками ФМВ та гостями з Португальського Політехнічного інституту.

There are no translations available. На Факультеті міжнародних відносин Національного авіаційного університету відбулася зустріч між представниками ФМВ та гостями з Португальського Політехнічного інституту. Зустріч проходила в теплій та дружній атмосфері. За результатами переговорі...
Читати далі...

(06/25/19) Запрошуємо на навчання до аспірантури за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини»

There are no translations available. Запрошуємо на навчання до аспірантури На кафедрі міжнародних економічних відносин і бізнесу діє аспірантура за спеціальністю 292 "Міжнародні економічні відносини", галузь знань 29 "Міжнародні відносини". Доктор філософії - це освітній і водночас пер...
Читати далі...

There are no translations available.

ava500 27 травня 2015 р. в Інституті міжнародних відносин НАУ відбулась цікава науково-практична подія – МАЙСТЕР-КЛАС на тему: «БРЕНД у твоєму житті та у твоїй професійній діяльності».

Майстер-клас проводила к.е.н., докторант Науково-дослідного економічного інституту (НДЕІ) Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Галина Студінська.

Під час проведення майстер-класу Галина Студінська розглянула широке коло питань, пов’язаних із особливостями формування бренду товару та послуги організації, території, вищого навчального закладу, а також визначила особливості створення бренду окремої людини (від відомого політика до пересічного студента).

Велику зацікавленість присутніх студентів викликали питання, пов’язані із формуванням бренду політичних діячів та можливості його використання під час передвиборчих піар-компаній.

Галина Студінська звернула увагу присутніх на відмінності між брендом, товарним знаком та торговельною маркою. Вона також зазначила, що особливу роль у просуванні та «розкручуванні» бренда відіграє робота журналістів, активна робота зі ЗМІ.

Особливу зацікавленість у студентів – майбутніх фахівців у сфері туристичного бізнесу та у сфері міжнародних економічних відносин і міжнародного бізнесу – викликали ідеї щодо перспективності формування бренду території. Адже саме наявність бренду території сьогодні набуває особливої актуальності для залучення до міст, місцевих громад та регіонів інвестицій, матеріальних та інтелектуальних ресурсів, висококваліфікованих кадрів.

Усі учасники майстер-класу дійшли спільного висновку про те, що створення позитивного іміджу України, бренду України – це важлива складова успіху та процвітання нашої держави у ХХІ ст.

ava500 ava500
ava500