eui head



Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Останні новини



(06/25/19) Викладачі кафедри міжнародної економіки та бізнесу пройшли підвищення кваліфікації

There are no translations available. Викладачі кафедри міжнародної економіки та бізнесу пройшли підвищення кваліфікації Інна Набок та Олена Пасічник пройшли підвищення кваліфікації в Державному вищому навчальному закладі «Університет менеджменту освіти» Національної академії пед...
Читати далі...

(06/25/19) Навчальна практика "Вступ до фаху" студентів першого курсу спеціальності 292 «Міжнародні економічні

There are no translations available. Навчальна практика "Вступ до фаху" студентів першого курсу спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» З 10 по 23 червня студенти першого курсу спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» проходили навчальну практику «Вступ до фах...
Читати далі...

(06/25/19) NAU #1090-002361

There are no translations available. ...
Читати далі...

(06/25/19) На Факультеті міжнародних відносин Національного авіаційного університету відбулася зустріч між представниками ФМВ та гостями з Португальського Політехнічного інституту.

There are no translations available. На Факультеті міжнародних відносин Національного авіаційного університету відбулася зустріч між представниками ФМВ та гостями з Португальського Політехнічного інституту. Зустріч проходила в теплій та дружній атмосфері. За результатами переговорі...
Читати далі...

(06/25/19) Запрошуємо на навчання до аспірантури за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини»

There are no translations available. Запрошуємо на навчання до аспірантури На кафедрі міжнародних економічних відносин і бізнесу діє аспірантура за спеціальністю 292 "Міжнародні економічні відносини", галузь знань 29 "Міжнародні відносини". Доктор філософії - це освітній і водночас пер...
Читати далі...

There are no translations available.

129 листопада 2013 року  під керівництвом викладачів кафедри міжнародної інформації в рамках підготовки до практичного заняття дисципліни «Зв’язки з громадськістю» студенти 408 та 409 групи провели ділові ігри «PR-кампанії у політичній сфері» та «PR-кампанії у сфері туризму».

Структурно ділова гра була поділена на 2 блоки. Учасники першого, а саме студенти 408 групи, розробили PR-кампанію політичної партії та лідера, включно з програмами, логотипами, гаслами, медіа-презентаціями, буклетами та додатковою PR-продукцією. У процесі проведення ділової гри студенти опанували інструментарій та засвоїли технології в організації і проведення політичних PR-заходів. Учасники другого блоку, студенти 409 групи, підготували презентації різних держав світу, а саме Польщі, Чехії, Японії, Китаю, Туреччини, Сінгапуру, Російської Федерації, Іспанії, Марокко та Франції, з використанням електронних ресурсів. Представлення країн здійснювалося з урахуванням особливостей національної культури, традицій з використанням національного одягу, виставки-дегустації страв національної кухні, знань і майстерності володіння іноземними мови. Під час проведення заходу студенти засвоїли нові технології подачі інформації для ефективнішого впливу на цільову аудиторію.

Такі методи вивчення дисципліни викликали великий інтерес, не лише в організаторів та учасників заходу, а й у студентів-журналістів, які брали у них інтерв’ю.

Формат ділової гри дозволяє поглибити теоретичні знання та набути практичних навичок у підготовці та проведенні спеціальних заходів, які підвищують якість підготовки студента-міжнародника в інформаційній сфері.  

 
11 2 4 
3 5 6
10 10 12