eui head



Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Останні новини



(03/20/19) Майстер-клас «Як вчитися і як навчати: розвиток Soft Skills крізь призму теорії поколінь»

Майстер-клас «Як вчитися і як навчати: розвиток Soft Skills крізь призму теорії поколінь» 19 березня викладачі кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу І.І. Набок, О.С. Пасічник, З.В. Пічкурова та М.А. Ричка взяли участь у майстер-класі «Як вчитися і як навчати: розвито...
Читати далі...

(03/20/19) Тренінг «Методи інноваційного навчання у вищій освіті»

Тренінг «Методи інноваційного навчання у вищій освіті» 19 березня доцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу Пічкурова З.В. взяла участь у тренінгу «Методи інноваційного навчання у вищій освіті». Захід був організований Міністерством освіти і науки Укр...
Читати далі...

(03/19/19) 13 березня 2019 року пройшов семінар, присвячений розвитку комунікативних навичок у сучасному суспільстві

13 березня 2019 року пройшов семінар, присвячений розвитку комунікативних навичок у сучасному суспільстві, особливо в освітньому середовищі. Семінар відвідали як викладачі кафедри іноземних мов, так і студенти нашого факультету. Представник видавництва Pearson, Dinternal Education Ian Edw...
Читати далі...

(03/18/19) "Свято французької мови"

20 березня об 11:20 в актовій залі факультету кафедра іноземних мов проводить захід-концерт "Свято французької мови" , присвячений Міжнародному дню Франкофонії та Року французької мови в Україні. Запрошуємо усіх викладачів і студентів факультету. ...
Читати далі...

(03/17/19) Яким має бути алгоритм дій, коли права журналістів порушуються?

Яким має бути алгоритм дій, коли права журналістів порушуються? Олександр Бурмагін, медіаюрист ГО «Платформа прав людини», зустрівся 15 березня зі студентами-журналістами Кафедри журналістики, реклами і зв’язків з громадськістю ФМВ НАУ. Медіаюрист нагадав студентам ...
Читати далі...

129 листопада 2013 року  під керівництвом викладачів кафедри міжнародної інформації в рамках підготовки до практичного заняття дисципліни «Зв’язки з громадськістю» студенти 408 та 409 групи провели ділові ігри «PR-кампанії у політичній сфері» та «PR-кампанії у сфері туризму».

Структурно ділова гра була поділена на 2 блоки. Учасники першого, а саме студенти 408 групи, розробили PR-кампанію політичної партії та лідера, включно з програмами, логотипами, гаслами, медіа-презентаціями, буклетами та додатковою PR-продукцією. У процесі проведення ділової гри студенти опанували інструментарій та засвоїли технології в організації і проведення політичних PR-заходів. Учасники другого блоку, студенти 409 групи, підготували презентації різних держав світу, а саме Польщі, Чехії, Японії, Китаю, Туреччини, Сінгапуру, Російської Федерації, Іспанії, Марокко та Франції, з використанням електронних ресурсів. Представлення країн здійснювалося з урахуванням особливостей національної культури, традицій з використанням національного одягу, виставки-дегустації страв національної кухні, знань і майстерності володіння іноземними мови. Під час проведення заходу студенти засвоїли нові технології подачі інформації для ефективнішого впливу на цільову аудиторію.

Такі методи вивчення дисципліни викликали великий інтерес, не лише в організаторів та учасників заходу, а й у студентів-журналістів, які брали у них інтерв’ю.

Формат ділової гри дозволяє поглибити теоретичні знання та набути практичних навичок у підготовці та проведенні спеціальних заходів, які підвищують якість підготовки студента-міжнародника в інформаційній сфері.  

 
11 2 4 
3 5 6
10 10 12