eui head



Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Останні новини



(11/17/17) Студенти та викладачі ННІМВ НАУ в переддень Міжнародного Дня студента, 16 листопада 2017 р., відвідали Кабінет Міністрів України

There are no translations available. Студенти та викладачі ННІМВ НАУ в переддень Міжнародного Дня студента, 16 листопада 2017 р., відвідали Кабінет Міністрів України. Зустріч була організована в рамках освітнього проекту для молодих міжнародників та журналістів командою урядової комуні...
Читати далі...

(11/09/17) 2 - 3 листопада 2017 року викладачі кафедри Василишина Н.М., Глуцька Т.В., Гундарєва В.О., Світич Л.М., Сандовенко І.В., Бєлканія Н.В. взяли участь у роботі освітнього форуму ˝English Forum 2017 - New Generation: Informed Teaching, Inhanced Learning˝

There are no translations available. 2 - 3 листопада 2017 року  викладачі кафедри Василишина Н.М., Глуцька Т.В., Гундарєва В.О., Світич Л.М., Сандовенко І.В., Бєлканія Н.В. взяли участь у роботі освітнього форуму ˝English Forum 2017 - New Generation: Informed Teaching,  Inhanced Learning˝. Організували форум Британське освітнє в...
Читати далі...

(11/03/17) Один поціновувач французької мови сказав колись, що говорити французькою – все одно, що збирати букет квітів, адже звуки французької мови – незвичайні, барвисті, гармонійні і різноманітні.

There are no translations available. Один поціновувач французької мови сказав колись, що говорити французькою – все одно, що збирати букет квітів, адже звуки французької мови – незвичайні, барвисті, гармонійні і різноманітні. Студенти 308-ї, 305-ї та 306-ї груп запрошують усіх зібрати такий ...
Читати далі...

(11/03/17) Інтернет речей (The Internet of things) для великого бізнесу та державного сектору

There are no translations available. Інтернет речей (The Internet of things) для великого бізнесу та державного сектору Зустріч студентів 4 та 5 курсів в рамках наукового гуртка кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу «Сучасні проблеми світового господарства», за тематикою «Інтерн...
Читати далі...

(10/31/17) 25 жовтня кафедрою міжнародних економічних відносин і бізнесу була організована зустріч студентів 4 курсу ННІМВ з майбутнім роботодавцем – керівництвом ПАТ «Київхліб»

There are no translations available. 25 жовтня кафедрою міжнародних економічних відносин і бізнесу була організована зустріч студентів 4 курсу ННІМВ з майбутнім роботодавцем – керівництвом ПАТ «Київхліб», організацією яка є лідером на українському ринку хлібопродуктів та постачає ...
Читати далі...

There are no translations available.

ТЕМАТИЧНА ВИСТАВКА ЛІТЕРАТУРИ «ЗВЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ:
наукові основи, методика, практика»

literatura

PR сегодня: новые подходы, исследования, международная практика: пер. с англ. - Москва : ИНФРА-М, 2002. - 493 с. - (Современные консалтинговые технологии). В предлагаемом издании раскрываются современные подходы и технологии паблик рилейшнз, анализируются конкретные ситуации и приводятся примеры-кейсы из PR - практики разных стран. В сборник вошли наиболее интересные статьи, доклады и отчеты о результатах исследований Международной ассоциации паблик рилейшнз (IPRA) и Института паблик рилейшнз во Флориде, США (IPR). Впервые уделяется внимание таким аспектам, как принципы и стандарты оценки работы PR-агенств, способы повышения ее эффективности, а также технологии борьбы со слухами, формирование отношений внутри корпораций, PR-сопровождение юридической практики и др. Особый интерес представляют стандарты PR-образования, методология и структура современной системы обучения по специальности "связи с общественностью".

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу)



literatura

2. Богданов, Е. Н. Психологические основы "Паблик рилейшнз": учебное пособие для студентов высших учебных заведений / Е. Н. Богданов, В. Г. Зазыкин. - 2-е изд. - Санкт-Петербург : Питер, 2004. - 204 с. Книга является первой и единственно систематизированной психологической работой, выполненной в жанре учебного пособия по этой крайне актуальной научно-практической проблеме. Впервые строго и аргументировано изложена проблема имиджа во всем многообразии решаемых задач: от имиджа лидера до имиджа территориальных образований. С конструктивных позиций рассмотрена проблема "паблик рилейшнз" как особого вида управления, при этом даны описания объектов и субъектов управления, существующих связей и отношений. Пособие предназначено обучающим по данной специализации в системе высшего и послевузовского образования, широкому кругу читателей.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу,) відділ навчальної літератури для молодших курсів (4-корпус НАУ)



literatura

3. Вежель, Л. М. Основи зв'язків із громадськістю: навчальний посібник / Л. М. Вежель ; МОН України, Київський національний університет ім. Тараса Шевченка. - Київ : ВПЦ "Київський університет", 2011. - 123 с. Викладено методологічні та методичні основи навчальної дисципліни "Зв'язки із громадськістю". Розглянуто умови виникнення, становлення й розвитку паблік рілейшнз як науки та мистецтва, її предмет, об'єкт і основні категорії, процес планування, організація й управління зв'язками із громадськістю, механізм взаємодії суб'єктів соціально-економічної діяльності із засобами масової інформації.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури для старших курсів (1 поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури для молодших курсів (4-корпус НАУ)



literatura

4. Демин, Ю. М. Бизнес-PR / Ю. М. Демин. - Москва: Бератор-Пресс, 2003. - 336 с. Эта книга о современных подходах в области связей с общественностью. В ней показано, как сочетается классическая западная теория PR с современной российской практикой. Предпринятое автором исследование окажется полезным для преподавателей, студентов и специалистов-практиков в области PR и маркетинга, руководителей и сотрудников пресс-служб, отделов рекламы и консалтинговых структур, а также сотрудников СМИ- редакторов и журналистов.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури з міжнародної економіки та права (7-корпусНАУ)




literatura

5. Журналістика в піарі та піар у журналістиці: навчальний посібник / Іванов В. Ф., Дудко О. С., упоряд. - Київ : Грамота, 2010. - 288 с. У посібнику розкриваються концептуально-теоретичні та практичні засади функціонування журналістики та піару в журналістиці, що дає можливість отримати уявлення про їх сутність. У ньому акцентовано увагу саме на процесі вибору теми та втіленні її в конкретному журналістському матеріалі, на спілкуванні з інформаторами та колегами, комунікації із самим собою. Посібник адресується працівникам ЗМІ, студентам ВНЗ, які опановують спеціальності "Журналістика" і "Зв'язки з громадськістю".

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури з міжнародної економіки та права (7-корпусНАУ)



literatura

6 Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика: підручник / В. Г. Королько, О. В. Некрасова ; МОН України. - 3-є вид., допов. і перероб. - Київ : Києво-Могилянська академія, 2009. - 831 с. Кращий вітчизняний підручник із зв'язків із громадськістю (паблик рілейшнз), у якому цілком відображені сучасні досягнення теорії і практики, науки і мистецтва комунікацій між організаціями та важливими для них групами особливого інтересу. Він відповідає вимогам як Міжнародної асоціації паблик рілейшнз, так і постановам керівних органів України щодо підготовки фахівців у цій сфері. У книзі викладено методологічні та методичні основи навчальної дисципліни "Зв'язки з громадськістю" з урахуванням вітчизняного та міжнародного досвіду. Особливу увагу приділено поєднанню зарубіжного й вітчизняного досвіду в означеній сфері. Підручник поповнено новітніми документами та прикладами з практики паблик рілейшнз у сфері бізнесу, політичного життя, зв'язків із міжнародною громадськістю. Видання адресоване викладачам, аспірантам і студентам вузів, дослідникам і практикам, фахівцям у сфері менеджменту й державного управління. Книга буде корисною для активу політичних партій, керівників виробничих компаній - усіх, хто працює або прагне працювати в сфері зв'язків із громадськістю.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури з міжнародної економіки та права (7-корпусНАУ)



literatura

7. Іванов, В. Ф. Міжнародна журналістика. Міжнародний піар: навчальний посібник / В. Ф. Іванов, О. С. Дудко. - Київ : Освіта України, 2011. - 288 с. Посібник є зведенням теоретичної та практичної бази з основ міжнародної журналістики та міжнародного піару. Розкриває концептуально-теоретичні та практичні засади функціонування міжнародної журналістики та міжнародного піару, що дозволяє скласти уявлення про їхню сутність. Рекомендований для учнів 9 - 11 класів та студентів спеціальностей "Журналістика" та "Зв'язки з громадськістю". Стане у нагоді практикам, які працюють за цими напрями.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури з міжнародної економіки та права (7-корпусНАУ)



literatura

8. Катлип, Скот М. Паблик рилейшенз: теория и практика / С. М. Катлип, А. Х. Центер, Г. М. Брум. - 8-е изд. - Москва : Вильямс, 2003. - 615 с. Книга содержит теоретические положения, описание принципов и процессов, которые лежат в основе деятельности специалистов по паблик рилейшенз. Наличие большого количества примеров позволит читателю глубоко и основательно уяснить концепции и модели, практические методы и проблемы современных связей с общественностью. Во многих странах мира данное издание остается базовым справочником в области знаний по связям с общественностью. Именно эта книга чаще всего цитируется в литературе по паблик рилейшенз. Книга предназначена для широкого круга читателей.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу)



literatura

9. Кочеткова, А. В. Современная пресс-служба / А. В. Кочеткова, А. С. Тарасов. - Москва : Эксмо, 2009. - 272 с. - (Настольная книга специалиста). Целью данного издания является рассмотрение процесса формирования пресс-службы, ее структуры, функций и правовых основ на современном этапе. Дается характеристика и анализ взаимодействия пресс-службы со СМИ, включая подготовку различного рода мероприятий и соответствующей документации. Кроме того, анализируется специфика создания пресс-службы при администрациях малых и средних городов России. Книга четко структурирована, каждому важному аспекту деятельности пресс-службы посвящена отдельная глава. Издание адресовано студентам, обучающимся по специальности "Журналистика", "Связи с общественностью", а также тем, кто в профессиональной деятельности занимается организацией работы пресс-службы компании.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури з міжнародної економіки та права (7-корпусНАУ)



literatura

10. Кочубей, Л. О. PR у політичній сфері : підручник / Л. О. Кочубей ; НАН України, Ін-т політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса. - Київ, 2013. – 472 с. Даний підручник об'єднує ключові напрями з розвитку та вивчення PR у політичній сфері, починаючи від основних засад PR у політичній сфері: принципів та етичних норм PR-діяльності, закінчуючи практикою PR-діяльності у політичній сфері. У підручнику детально розглядаються такі важливі питання, як: інструментарій PR, медіа-планування, політична реклама, Інтернет у політичній комунікації тощо. Дане видання може надати допомогу студентам при вивченні курсів "Політичні технології виборчих компаній", "PR у політичній сфері", "Політологія". Книга також корисна викладачам, аспірантам та всім тим, хто цікавиться політикою й, зокрема, проблемами PR-технологій.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу)



literatura

11. Кузнецов, Максим Практическая психология PR и журналистики. Как позволить другим делать по-вашему: учебно-практическое пособие / М. Кузнецов, И. Цыкунов. - Москва : РИП-холдинг, 2005. - (Академия рекламы). Данная книга является учебным пособием по практической психологии для журналистов, специалистов "паблик рилейшнз" и всех тех, кто профессионально работает с информацией. Технологии излагаются пошагово, иллюстрированы примерами и ориентированы на практические результаты. Это способ по-новому взглянуть на то, что вы знаете.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури з міжнародної економіки та права (7-корпусНАУ)



literatura

12. Кузнецов, В. .Ф. Связи с общественностью: теория и технологии: учебник / В. Ф. Кузнецов. - Москва : Аспект Пресс, 2006. - 30 с. Учебник впервые в отечественной литературе в систематизированном виде знакомит читателя с теорией и технологиями связей с общественностью. Автор в соответствии с государственным образовательным стандартом высшего профессионального образования "Связь с общественностью" рассматривает вопросы роли, места и функций связей с общественностью, особенности действия паблик рилейшнз в экономической, политической и социальной сферах. Для студентов вузов, получающих специальность"Связь с общественностью", а также для журналистов, социологов, менеджеров по связям с общественностью, занимающихся вопросами организации работы по паблик рилейшнз.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури з міжнародної економіки та права (7-корпусНАУ)



literatura

13. Курбан, О. В. PR у маркетингових комунікаціях: навчальний посібник / О. В. Курбан. - Київ : Кондор, 2016. - 246 с. У посібнику досліджуються методологічні, методичні та практичні аспекти менеджменту сучасних маркетингових комунікаційних процесів шляхом застосування системних управлінських алгоритмів та кількісних методів. Методологічною основою запропонованої автором робочої моделі управління комунікаційними процесами є базові принципи та інструменти суміжних напрямів - маркетингу, реклами, івент-менеджменту SMM та інших, що належать до кола маркетингових комунікацій. Провідне місце посідають системи кількісної діагностики та моделювання, що становлять методичну основу зазначеної системи, розкриваючи нові напрями оптимізації управлінських рішень у сфері соціальних комунікацій. Фактологічна база посібника спирається на власну консалтингову практику автора та досвід викладацької (вузівської) та тренінгової діяльності. Навчальний посібник розраховано на науковців, викладачів, аспірантів, студентів, практикуючих фахівців та всіх, хто цікавиться розвитком сучасних соціальних комунікаційних процесів.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу), відділ науково-технічної літератури (2-й поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури з міжнародної економіки та права (7-корпусНАУ)



literatura

14. Мойсеєв, В. А. Паблік рілейшнз: навчальний посібник / В. А. Мойсеєв. - Київ : Академвидав, 2007. - 224 с. : іл. - (Альма-матер). У посібнику розкрито сутність, принципи, нормативно-правові, етичні засади паблік рілейшнз (ПР) як сфери професійної діяльності, організаційно-психологічні умови їх ефективності, роль у забезпеченні функціонування фірми (організації). Розкрито особливості використання ПР у політичній, економічній, соціально-гуманітарній сферах, державному управлінні і місцевому самоврядуванні, а також основні прийоми псевдотехнологій ПР ("чорних ПР") і можливості протидії ім. Для студентів вищих навчальних закладів. Прислужиться фахівцям із ПР, журналістам, політикам і політологам, менеджерам, працівникам державних органів і органів місцевого самоврядування, соціальних служб та ін.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу)



literatura

15. Основи реклами і зв'язків із громадськістю: підручник / В. Ф. Іванов, В. В. Бугрим, А. І. Башук, Н. І. Білан ; МОН України, Київський національний університет ім. Тараса Шевченка. - Київ : ВПЦ "Київський університет", 2011. – 432 с. Цій підручник - перша в Україні спроба подати теорію і практику сучасних соціальних комунікацій. Особлива увага приділяється термінологічним питанням типології реклами та зв'язків із громадськістю, стратегії і тактиці в цих видах діяльності, створенню рекламного продукту та проведенню ПР-компанії. Розглядаються правовий, етичний, організаційний, науковий рівні реклами та зв'язків із громадськістю, а також особливості підготовки інформаційно-комунікаційних матеріалів, специфіка медіа рилейшнз та іміджмейкінгу. Для студентів нової спеціальності "Реклама і зв'язки з громадськістю" Інституту журналістики, факультетів і відділень журналістики, соціології, політології вищих навчальних закладів України.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури з міжнародної економіки та права (7-корпусНАУ)



literatura

16. Пізнюк, Л. В. Паблік рилейшнз: навчальний посібник для дистанційного навчання / Л. В. Пізнюк. - Київ : Університет ''Україна'', 2005. - 239 с. - (Мережа дистанційного навчання). Навчальний посібник містить основи паблік рилейшнз. Тут простежено становлення паблік рилейшнз як професії, розглянуто особливості засобів його функціонування, складові, напрями, форми діяльності паблік рилейшнз, канали поширення та методологія збору інформації для успішного функціонування PR-структур.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу)



literatura

17. Почепцов, Г. Г. Паблік рилейшнз: навчальний посібник / Г. Г. Почепцов. - 2-е вид., випр. и доп. - Київ : Знання, 2004. - 376 с. - (Вища освіта ХХІ століття). Паблік рилейшнз - нова навчальна дисципліна, що раніше не викладалася у вищих навчальних закладах. Спираючись на найновіші публікації провідних спеціалістів ХХ століття у галузі паблік рилейшнз, власний досвід викладання цієї дисципліни в Інституті міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, автору вдалося створити компактний і разом з тим повний за змістом навчальний посібник, у якому розкривається система зв'язків із громадськістю, сучасний комунікативний інструментарій, що використовується в різноманітних ситуаціях застосування паблік рилейшнз. Друге видання виправлене і доповнене. Розраховано на студентів вищих навчальних закладів, аспірантів, викладачів цієї дисципліни, всіх, хто у своїй діяльності використовує паблік рилейшнз.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури для старших курсів (1 поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури з міжнародної економіки та права (7-корпусНАУ)



literatura

18. Примак, Т. О. PR для менеджерів і маркетологів: навчальний посібник / Т. О. Примак. - Київ : Центр учбової літератури, 2013. - 202 с. Книга дає конкретні відповіді на запитання, з якими весь час зіштовхуються фахівці у сфері PR: "З чого починати?", "Як з допомогою PR сформувати гідне інформаційне поле компанії?", "Як спланувати і організувати PR-діяльність на підприємстві?", "Які документи підготувати і як їх правильно оформити?", "Які напрями в PR-діяльності слід вважати пріоритетними?", "Як оцінити ефективність того, що вже зроблено?". Велика кількість практичних викладів, неординарних та цілком реальних ситуацій, з якими часто зіштовхуються вітчизняні підприємства зацікавлюють, викликають азарт та допомагають опанувати матеріал. Книга супроводжується корисними вправами та кейсами для самостійної роботи читачів.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу), відділ науково-технічної літератури (2-й поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури з міжнародної економіки та права (7-корпусНАУ)



literatura

19. Ромат, Є. В. Зв'язки з громадськістю (базовий курс): навчальний посібник / Є. В. Ромат, І. О. Бучацька, Т. В. Дубовик ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ, 2016. - 284 с. У навчальному посібнику викладено теоретичні й методологічні основи зв'язків з громадськістю, цілі та завдання, надано основні прийоми та умови їх використання для отримання переваг у реалізації стратегій та вирішення проблем у сфері економічних відносин. Висвітлено широко коло питань, що стосуються особливостей організації зв'язків з громадськістю з урахуванням вітчизняного та зарубіжного досвіду. Відображено специфіку роботи спеціалістів у сфері зв'язків з громадськістю у комунікаційній діяльності підприємств торгівлі з урахуванням розробки стратегії створення позитивної суспільної думки про підприємство. Призначений для самостійної роботи студентів, може бути корисним викладачам управлінських, етичних та економічних дисциплін, керівникам і персоналу комерційних структур та підприємств, всім, кого цікавлять проблеми зв'язків з громадськістю.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури з міжнародної економіки та права (7-корпусНАУ)



literatura

20. Слісаренко, І. Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління: навчальний посібник / І. Ю. Слісаренко ; МАУП. - Київ, 2001. - 103 с. У навчальному посібнику пропонується комплексний підхід до предмета вивчення: паблік рилейшнз розглядається не просто як ремесло, а як складний багатокомпонентний засіб комунікації, як складова науки і практики сучасного менеджменту, державного управління та міжнародного і міждержавного спілкування. Автор руйнує існуючий поверховий стереотип щодо паблік рилейшнз як рекламно-пропагандистської діяльності, натомість доводить погляд на паблік рилейшнз як багатоаспектну систему комунікації, засіб громадського контролю і корпоративної та урядової звітності, акцентує увагу на диверсифікації та сприйнятті аудиторією ПР-компаній. Досліджується історичний шлях розвитку сфери паблік рилейшнз, теоретично обгрунтовуються спеціалізовані напрямки цієї діяльності, аналізується прикладне застосування методів паблік рилейшнз на різних рівнях.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури для молодших курсів (4-корпус НАУ), відділ навчальної літератури з міжнародної економіки та права (7-корпусНАУ)



literatura

21. Хейг, Мэт Электронный Public Relations = E-PR. The Essential guide to Public Relations on the Internet / М. Хейг. - Москва : Фаир-Пресс, 2002. - 192 с. Эта книга призвана помочь вам освоиться в среде Интернета и заставить Интернет работать на вас с помощью электронного PR. Вы научитесь использовать инструменты киберпространства, работать с аудиторией, грамотно подавать информацию о своей фирме, самостоятельно управлять своей онлайновой репутацией, исследовать рынок, привлекать клиентов, развивать и поддерживать деловые отношения, видеть перспективу электронного PR. Автор книги, признанный специалист в данной области, создавал ее в надежде, что она принесет пользу профессионалам PR, владельцам компаний и менеджерам, администраторам веб-сайтов, а также всем тем, кто изучает бизнес, маркетинг и связи с общественностью, кто интересуется электронным бизнесом.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу)



literatura

22. Черешнева, Ю. Е. Промоушн печатных СМИ / Ю. Е. Черешнева. - Москва : РИП-холдинг, 2006. - 262 с. - (Академия рекламы). В книге рассматриваются средства и методы продвижения газет и журналов на информационном рынке. Представлены данные комплексного исследования механизмов промоушн изданий. Анализируется наиболее интересный опыт московской периодики, который оказался результативным. Книга рекомендована журналистам, специалистам по маркетингу, рекламе, связям с общественностью, издателям, специалистам по промоушн, а также преподавателям и студентам вузов.

Місце збереження: абонемент гуманітарної літератури (3-ій поверх головного бібліотечного корпусу), відділ навчальної літератури з міжнародної економіки та права (7-корпусНАУ)